14. juni 2009

og vinneren er... PERLEMOR!


9 søte loddtrekkere! Kjempehyggelig :) og så har det tikket inn besøkende på bloggen min til over 3000 - synes det er stas jeg!

... og vinneren!
tada!
ble PERLEMOR med bloggen MOIA du får smykke og øredobber i posten i løpet av uken.

Jeg har mange bestillinger fra forskjellige steder i norge - både på ferdige smykker på bloggen og på spesielle ønsker. Det er kjempegøy at flere en jeg liker det jeg gjør - en hobby som jeg koser meg glugg ihjel med! Tusen takk til alle sammen :)

Nå er det søndagkveld, barn og mann har vært på teaterfestivalen i Porsgrunn og jeg har vært på dugnad i turngruppa... Nå skal jeg kose meg et par timer med perlene mine!
God Søndag!

The winner is PERLEMOR with the lovely blog MOIA!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige!! Ikke rart mange liker smykkene dine,du lager vakre ting! Velidg fornøyd med mine:-)

    SvarSlett
  2. Stunning photos!!! Congrats to the winner!!!
    Happy new week!
    Vale

    SvarSlett
  3. Hi I am Sanjay from India I have visited your blog u have good collections request to visit my blog. www.sanjaykumarjha.blogspot.com & leave your comments.

    SvarSlett
  4. Litt av en overraskelse og komme hjem til, nå ble jeg virkelig hoppende glad, tusen hjertelig takk, gleder meg:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

share this