14. nov. 2009

Sore Thumbs for Larvik :)



Now I have about 30 pairs - think I need about 100... and trying not to have two similar ones...

Its not very much activity on my blogshop when Im producing for the marked, I also have a lot of special christmasorders to make. I will still try to add some new products here tough, so if you are looking for gifts keep on looking :)
- or take a trip to Larvik! See the post under for details on the marked, I will be there in very good company, fellow bloggers will be there too - looking forward to meet them!

Kasparas regnbue
Fryd+Design

5 kommentarer:

  1. Jeg er tosset med de farvede roser, grøn, gul, pink, rød. Jeg må eje dem. Jeg ved du ikke har så meget tid, 70stykker endnu? Så jeg venter lidt med at bestille, jeg kan heller ikke bestemme mig....

    SvarSlett
  2. Takk for kommentaren på bloggen min:)
    Utrolig fine smykker du lager:)
    Hilsen Charlotte(madebycharlie)

    SvarSlett
  3. God idé, jeg skal lige tænke :)

    SvarSlett
  4. Hei Hilde Iren!
    Så mange farveglade, lekre smykker! Jeg er egentlig kjempedårlig til å bruke smykker, må jeg innrømme.
    Vel, får kanskje hevet på meg et røft kjede eller noe slikt, men ørene akk de glemmer jeg jo rent.
    Jeg hører Sylvi sier at kundene er vill med smykkene dine, og at de blir revet rimelig fort ut. Sylvi skal forøvrig besøke julemarkedet i Larvik, så da får du hilst på henne også.
    Så hyggelig å høre at du liker det grønne skjerfet du handlet av meg!
    I dag holder jeg på med et lappeteppe med kvadratiske ruter. Snart skal vi på kaffe til svigerfar og kjæresten hans.
    Vi sees i Larvik! Ha en glad søndag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Sååå mye lekkert! Åhhh, skulle ønske jeg kunne ta meg en tur til Larvik da... :) Masse lykke til videre med det resterende, håper du snart er i mål!
    Her går det heller trått med julekulene, men kan røpe at jeg sitter klistret i det med gåsedun og andre fjær ;) hihi...

    Ønsker deg en fiiin uke!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

share this