4. nov. 2010

november at nr9




New earrings and necklaces at my favorite shop nr9 in Sandefjord
- in shop from next week.
I have mentioned it before and Im not afraid to do it again :) go to Sandefjord and visit nr9, you will be suprised when you see the lot of wonderful "wannahave" pieces in one place!

Im not adding to many new pieces on my EPLA shop in november because I'm having a show coming up.
Designmarked in Larvik on nov 27. and 28. See you there??

Its a lovely sunny autumn-day outside and I wish you a great weekend!

4 kommentarer:

  1. ...lykken er å eie noen av dine smykker....
    klem♥

    SvarSlett
  2. Du lager de vakreste ting, jeg er så fornøyd med kjedet jeg kjøpte av deg, jeg har ikke brukt det ennå, har ikke turt, jeg bare ser på det hver dag, men det skal brukes i en spesiell anledning;)

    Jeg har en aldri så liten give away på bloggen, så titt innom hvis du ønsker, og god helg:)

    SvarSlett
  3. Heisan Hilde Iren
    Gjett hvem som er blitt lykkelig eier av de nydelige turkise perlekjedet???
    Da jeg var på Nr. 9 i dag kunne jeg ikke motstå dette og nå bor det her i Kaspara-huset. Skal fototgrafere det en dag med link til deg.
    Herlig med fredag! Ha en glad helg!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  4. Vakre smykker! Jeg må prøve å komme meg til den butikken en dag, har veldig lyst!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

share this