25. nov. 2010

puh! snart i mål...





et ... lite .... utvalg av det jeg har med meg på lørdag, smykker "bubbles", øreringer i praktisk talt alle farger, brosjer i lær og med perler... Masse, masse, masse :)
Jeg har hatt en hyggelig dag, fri fra jobb og hatt min snille mamma på besøk som hjalp meg med merkelappene til smykkene. Lykken er en god mamma, tusen takk :)

Nå skal jeg montere resten av smykkene så er jeg nesten klar, håper på masse besøk og gleder meg til selv å handle av de andre utstillerne!

Sees på søndag?

5 kommentarer:

  1. Så flink du er Hilde! :)

    SvarSlett
  2. Ååå, og ååå igjen!! er det brosjer på det siste bildet?? Utrolig fine! Lykke til med salget!!
    klem♥

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to :)
    - de nederste er brosjer ja, i skinn og perler. Har "juksa" litt, de i skinn er halvfabrikata, har bare gjort bittelitt på de men fine er de lell :D

    SvarSlett
  4. Åååå kor mykje fint du har laga.:) Du er superflink!! Her er det også storproduksjon! Skal vere med på Julegate i Ålesund på søndag. Lykke til på laurdag!
    Klem frå meg♥

    SvarSlett
  5. Hei Hilde Iren, tusen takk for invitasjon til julemarkedet!

    Jeg rekker desverre ikke til Larvik på lørdag, selv om jeg gjerne skulle ha vært der - mye flott du har laget! Lykke til med salget :-D

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

share this