18. nov. 2012

nytt til nr9 i Sandefjord





Øreringer og smykker til butikken nr9 i Sandefjord, 
klare til sending. 

Alle ørekroker er håndlagede, bruker aldri ferdige ørekroker - jeg liker å sette et eget preg på mine. Det vil si at noen ganger er det litt ulikheter men det er vel det som kjennetegner håndlaget - er det ikke?
Ørekrokene er enten i sølv eller i messing. Unntaksvis i nikkelfritt stål.
Det jeg liker med sølv og messing er at de fleste tåler disse, og messing er jo også naturlig antibakteriell, bakterier klarer ikke å overleve i kontakt med metallet. 
Det er jo praktisk :)

Mange av perlene og anhengene jeg bruker er 'new old stock', dvs at de er gamle, laget i en annen tid, men ikke vært i bruk. Noen andre er resirkulert fra tidligere smykker, fra loppemarked el. lign. 
Dette gir smykkene et annet preg enn de får fra billige perler som er masseproduserte.

Ser du noe du ønsker deg kan du besøke nr9 i Sandefjord, de har forøvrig fått en egen facebook-side: nr9 i Sandefjord
Bor du langt unna Sandefjord kan du besøke MONOme på Epla, eller komme på Fagerheimlåven sitt julemarked, der har jeg stand 9. desember.
Eller du kan sende meg en epost: hilded@anart.no

Ønsker deg en god og kreativ søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

share this